گروه مهندسین معمار
اخذ پروانه ساختمان اصفهان

اخذ پروانه ساختمان اصفهان

گروه مهندسین معمار یکی از برترین و بهترین مجموعه‌های تخصصی در زمینه اخذ پروانه ساختمان اصفهان و اخذ پایان کار در شهر اصفهان است. ما با بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب از مهندسین معماری و مهندسین شهرسازی انواع پروانه‎‌های ساختمانی و پایان کار را برای ساختمان شما توسط شهرداری تایید می‌کنیم. همچنین می‌توانید با بهترین مجموعه سفارش غذا در اصفهان آشنا شوید.

اخذ پروانه ساختمان اصفهان

قبل از اینه درباره اخذ پروانه ساخت برای شما صحیت کنیم، بررسی می‌کنیم پروانه ساختمان چیست؟ پروانه ساختمان یا جواز ساخت، یک مجوز قانونی از سمت شهرداری می‌باشد که برای مالکان زمین و سازندگان ساختمان‌ها صادر می‌گردد. بر اساس پروانه ساختمان، مالکان و سازندگان می‌توانند طبق طرح‌ها و نقشه‎‌‌های مهندسی و معماری عملیات ساخت و ساز را شروع کنند. با استفاده از جواز ساخت، مالکان و سازندگان ساختمان‌ها می‌توانند طبق مقررات و قوانین شهرداری و شهرسازی، اقدام به ساخت و ساز قانونی کرده و از حقوق و مزایای قانونی نیز بهره‌مند شوند. اخذ پروانه ساختمان اصفهان برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیرقانونی، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی و زیست محیطی و همچنین حفط بافت شهری بسیار ضروری است.


تماس با ما


انواع پروانه‌های ساختمانی

در این قسمت انواع پروانه‌های ساختمانی را به شما معرفی می‌کنیم. انواع پروانه‌های ساختمانی به چند دسته متفاوت تقسیم بندی می‌شوند.

  • پروانه ساخت جدید که برای ساخت و ساز ساختمان جدید است.
  • پروانه تعمیرات و بازسازی که مربوط به تعمیرات و بازسازی ساختمان‌های قدیمی می‌باشد.
  • پروانه تغییر کاربری که برای تغییر نوع ساختمان از مسکونی به تجری و یا برعکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گروه مهندسین معمار انواع پروانه‌های ساختمانی، از سازمان‌های مربوطه برای مشتری دریافت می‌گردد.

خاص بودن اتفاقی نیست، انتخابیست
پارچه فروشی بندر گناوه


اخذ پایان کار

درباره پایان کار ساختمان نیز باید بگوییم که این مدرک، یک مدرک قانونی است که پس از پایان فرآیند ساخت و ساز و بررسی‌های لازم توسط مامورین شهرداری برای مالک صادر می‌گردد. مدرک پایان کار نشانگر پایان عملیات ساخت و ساز است و این یعنی تمامی مراحل و قوانین فنی و مهندسی و شهرسازی در رعایت گردیده است.

به طور ساده‌تر، داشتن مدرک پایان کار ثابت می‌کند که ساختمان مورد نظر مطابق با پروانه ساختمان و تمامی قوانین و مقررات و نقشه‌های تایید شده توسط سازمان نظام مهندسی و استانداردهای لازم ساخته شده است.


گروه مهندسین معمار

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، اخذ جواز ساختمان و اخذ پایان کار، فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است. این کار به تجربه و دانش و آگاهی کامل به قوانین و مقررات شهرداری و شهرسازی نیاز دارد. ما در گروه مهندسین معمار با تکیه بر دانش و تجارب خود در این زمینه، این فرآیند را برای شما راحت کرده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به شرکت مهندسین معمار، از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های این مجموعه به صورت رایگان بهره‌مند گردید.

همچنین پس از دریافت مشاوره کار خود را با خیالی آسوده و راحت به ایشان بسپارید. تجربه و تخصص در زمینه اخذ جواز ساختمان و پایان کار، مشاوره رایگان و آگاهی بخشی به مشتریان، تسهیل در امور اداری، صرفه جویی در زمان و هزینه، ارتباطی قوی و مستقیم با شهرداری و شهرسازی، تضمین اخذ و رضایت مشتریان، پشتیبانی و همراهی تا پایان کار و…. از دلایلی است که باید فرآیند اخذ پروانه ساختمان اصفهان خود را به گروه مهندسین معمار بسپارید.

بهترین راه برای بهتر دیده شدن بیرون فروشگاه یا مغازه خود
تابلو ال ای دی اصفهان


آدرس + لوکیشن

خیایان پروین – بعد از چهار راه آل خجند – رو به روی بیمه آسیا – نبش کوچه صفوی نژاد – طبقه اول – شرکت گروه مهندسین معمار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فقط با 5 میلیون تومان

شما هم یک سایت طراحی کن  
و در صفحه اول گوگل قرار بگیر